یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sat 18 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار دوشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۴:۳۲:۲۴

تفاهم‎نامه 500 میلیون دلاری صدرا با آلمان
شرکت صنعتی دریایی ایران در انتظار ونزوئلا

باشگاه خبری فراساحل: مدیرعامل شرکت صنعتی دریایی ایران (صدرا)، درباره پروژه ساخت نفتکش‌های افراماکس سفارشی ونزوئلا، گفت: این پروژه شامل ساخت 4 فروند نفتکش افراماکس برای شرکت ملی نفت ونزوئلا است که ساخت اولین نفتکش افراماکس به پایان رسیده و در لنگرگاه بوشهر آماده تحویل است. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از مارین‌تایمز، محمد رحیم دهقانی گفت: ساخت دومین کشتی نفتکش از این سفارش هم 700 درصد پیشرفت دارد. وی با اشاره به پیشرفت 40 درصدی ساخت سومین نفتکش اقیانوس‌پیما و  پیشرفت 10 درصدی ساخت چهارمین نفتکش افراماکس سفارشی ونزوئلا گفت: از آنجا که طرف ونزوئلایی به تعهدات خود عمل نکرد بنابراین تحویل این کشتی‎های نفتکش‌ با تاخیر مواجه شد، و این پروژه فعلا متوقف است. وی افزود: در همین رابطه با مسئولان ونزوئلا در حال مذاکره هستیم تا این پروژه دوباره فعال شود.

امضا تفاهم‎نامه  500 میلیون دلاری با شرکت آلمانی
این مقام مسوول در شرکت صدرا، درباره مذاکره با دیگر شرکت‌های معتبر بین‌المللی، گفت: با شرکت‌های بزرگی از کشورهای آلمان، کره، سنگاپور و مالزی در حال مذاکره هستیم و با بعضی از این شرکت‌ها نیز برای فاینانس پروژ‌های کشتی‌سازی و فراساحلی تفاهم‌نامه امضا کردیم. وی همچنین از امضای تفاهم‌نامه به ارزش 500 میلیون دلار با شرکت آلمانی گلدن‌گروپ خبر داد.



  کد خبر : 3766
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :